Terugbetalingsbeleid

Retouren
Mocht u ondanks onze goede zorgen niet tevreden zijn over uw bestelling, dan mag u uw product(-en) binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Kosten voor het retourneren zijn voor rekening van de koper.

U kunt gebruik maken van deze mogelijkheid, mits het product nog ongebruikt en onbeschadigd is. Het is wel toegestaan om het product uit de verpakking te halen om te beoordelen of het product voldoet aan Uw verwachtingen. 
Voor bepaalde hygiëne producten (zoals Indische koekjes, spekkoek, sambals en kroepoek) geldt, dat u het product niet meer kunt retourneren.

Procedure
Indien u gebruik wilt maken van de mogelijkheid om uw bestelling te retourneren, dan dient u dit vooraf te melden via e-mail, info@indofood2go.nl. Graag vernemen wij de reden van retournering. Wij bevestigen uw verzoek per e-mail en de stappen die u moet doorlopen. Dit zijn de volgende:

  • U stuurt het product, waarbij de verzendkosten en het risico voor uw rekening zijn, netjes verpakt in een doos of een omverpakking retour naar Indofood2go op het volgende adres: Hoogaars 24, 3123 BJ Schiedam;
  • Voeg de aankoop factuur bij;
  • U draagt er zorg voor dat uw retourzending uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling retour is bij Indofood2go.

Na retourontvangst conform de voorwaarden draagt Indofood2go er zorg voor dat u het aankoopbedrag binnen 14 dagen retour ontvangt op het door u opgegeven bank- of girorekeningnummer.

Stuur nooit onaangekondigd of ongefrankeerd producten retour naar Indofood2go. Deze kunnen niet in behandeling worden genomen. Ook retouren die niet voldoen aan de voorwaarden, kunnen niet in behandeling worden genomen.