Retouren

Retouren

Mocht U ondanks onze goede zorgen niet tevreden zijn over Uw bestelling, dan mag U Uw product(-en) binnen 14 dagen na ontvangst retourneren . U heeft als consument het recht om binnen 14 dagen na ontvangst van Uw bestelling de koop te ontbinden. Dit wordt ook wel de afkoelingsperiode genoemd.

U kunt gebruik maken van deze mogelijkheid, mits het product nog ongebruikt is, onbeschadigd is en wordt geretourneerd met de originele verpakking. Het is wel toegestaan om het product uit de verpakking te halen om te beoordelen of het product voldoet aan Uw verwachtingen. Voor bepaalde hygiëne producten (zoals indische koekjes) geldt, dat U het product niet meer kunt retourneren.

Procedure

Indien U gebruik wilt maken van de mogelijkheid om Uw bestelling te retourneren, dan dient U dit vooraf te melden via e-mail. Graag vernemen wij de reden van retournering. Dat is niet verplicht, maar wel belangrijk voor ons om onze service te kunnen verbeteren. Wij bevestigen Uw verzoek per e-mail en de stappen die U moet doorlopen. Dit zijn de volgende:

  • U stuurt het product, waarbij de verzendkosten en het risico voor uw rekening zijn, netjes verpakt in een doos of een omverpakking retour naar Indofood2go op het volgende adres: Westhavenkade 7, 3131 AB Vlaardingen.
  • Voeg de aankoop factuur bij;
  • U draagt er zorg voor dat uw retourzending uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van Uw bestelling retour is bij Indofood2go.

Na retourontvangst conform de voorwaarden draagt Indofood2go er zorg voor dat U het aankoopbedrag en verzendkosten binnen 14 dagen retour ontvangt op het door u opgegeven bank- of girorekeningnummer.

Stuur nooit onaangekondigd of ongefrankeerd producten retour naar Indofood2go. Deze kunnen niet in behandeling worden genomen. Ook retouren die niet voldoen aan de voorwaarden, kunnen niet in behandeling worden genomen.