Verzendinformatie

Verzending
Wij streven er natuurlijk naar om uw bestelling zo spoedig mogelijk aan u te verzonden.

Leveringswijzen
De gewenste leveringswijze kiest u bij het plaatsen van uw bestelling. 
De mogelijkheden die Indofood2go biedt zijn de volgende:

  • Zelf afhalen
    Het is mogelijk om uw bestelling zelf af te halen bij Indofood2go in Schiedam.
    We stellen het op prijs dat er eerst een afhaal-afspraak wordt gemaakt, om teleurstellingen voor een dichte deur te voorkomen. 
  • Thuisbezorgen via PostNL 
    Indofood2go verstuurt via PostNL. Op het moment dat uw bestelling gereed is, wordt deze aan PostNL overgedragen. 
    Op de dag van verzending ontvangt u van Indofood2go een verzendnotificatie, zodat u weet dat uw bestelling verzonden is. In deze mail vindt U ook de Track & Trace gegevens, waarmee u uw bestelling zelf online kunt traceren.

Pakket online tracken
Bestellingen die met PostNL Pakketservice worden verzonden zijn online te volgen. Op de verzenddag ontvangt u een bericht met daarin de Track & Trace code van uw zending. Het is voor u dan mogelijk uw pakket zelf online te traceren op www.tracktrace.nl.

Wat als u niet thuis bent
Als uw bestelling is verzonden met PostNL Pakketservice en U bent niet thuis op het moment van aflevering, ontvangt u van PostNL een bezorgnotificatie, en zal uw pakket naar een PostNL locatie worden gebracht of uw buren waar U het kunt afhalen.