Verzendinformatie

De producten die wij verkopen op onze website, kan uitverkocht zijn, wij kunnen helaas niet alle producten op voorraad nemen, maar we zullen er alles aan doen om uw bestelling toch zo spoedig mogelijk aan u te verzenden. 

Leveringswijzen
De gewenste leveringswijze kiest u bij het plaatsen van uw bestelling. 
De mogelijkheden die Indofood2go biedt zijn de volgende:

  • Zelf afhalen
    Het is mogelijk om uw bestelling zelf af te halen bij Indofood2go in Schiedam.
    We stellen het op prijs dat er eerst een afhaal-afspraak wordt gemaakt, om teleurstellingen voor een dichte deur te voorkomen. 
  • Thuisbezorgen via PostNL 
    Indofood2go verstuurt via PostNL. Op het moment dat uw bestelling gereed is, wordt deze aan PostNL overgedragen. 
    Op de dag van verzending ontvangt u van Indofood2go een verzendnotificatie, zodat u weet dat uw bestelling verzonden is. In deze mail vindt U ook de Track & Trace gegevens, waarmee u uw bestelling zelf online kunt traceren.

Pakket online tracken
Bestellingen die met PostNL Pakketservice worden verzonden zijn online te volgen. Op de verzenddag ontvangt u een bericht met daarin de Track & Trace code van uw zending. Het is voor u dan mogelijk uw pakket zelf online te traceren op www.tracktrace.nl.

Wat als u niet thuis bent
Als uw bestelling is verzonden met PostNL Pakketservice en U bent niet thuis op het moment van aflevering, ontvangt u van PostNL een bezorgnotificatie, en zal uw pakket naar een PostNL locatie worden gebracht of uw buren waar U het kunt afhalen.